horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Men... Åh, vad är det med mig!

Kategori: Allmänt

Jag såg att jag glömde att skriva att det var jag som vann. (Se förra inlägget) Men idag ska jag nog läsa klart New Moon / När jag hör din röst och fortsätta med Eclipse / Ljudet av ditt hjärta. Jag har läst klart Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer. Den handlar om en av de nyfödda vampyrerna i Eclipse som har skapats för att döda Cullens. (Förlåt om jag avslöjar för mycket nu men...) Hon dör i Eclipse! Fast hon är inte med i fighten mellan de nyfödda och Cullens. När fighten är över ser Cullens (de vann fighten) Bree, fast hon ger upp. Fast då kommer Volturi (de är halvonda + kungafamiljen för vampyrer) som säger att de aldrig ger andra chanser och att de INTE kunde göra ett undantag. Då dödar de Bree! Stephenie Meyer säger själv att hon ångrar att hon skrev att Bree blev dödad. Fast jag och en kompis brukar leka en annan variant som vi har lagt in några fler karaktärer i. Då leker vi att hon överlever. Måste nog göra läxa också...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: