horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

New

Kategori: Allmänt

Hej! Just nu är jag med en kompis! Jag har klippt mig! BILD:
Nu ska vi lyssna på en ljudbok som är GANSKA läskig!

Hairstyle

Kategori: Allmänt

Hej! Idag så ska jag klippa mig! Ni ska få se två bilder på mig nu:
Jag ska skriva ett till inlägg idag så ni får se min nya stil!=)
Rideleverna ska snart få ha ryktrallyt!

Historia & gåtor om män!

Kategori: Allmänt

Här kommer en historia om män:

Det var en gång ett varuhus med 5 våningar.När man kom till den sista våningen så skulle man ha hittat en fru för då fick man aldrig komma tillbaka. Där kunde man köpa en äkta fru.En gång så gick det in 2 män. På första våningen fanns det en skylt där det stog: ”Dessa kvinnor har jobb!” De åkte en våning upp. Där stog det: ”Dessa kvinnor har välbetalda jobb!” De åkte upp en våning till. Där stog det: ”Dessa kvinnor har välbetalda jobb och älskar barn!” När de kom till den fjärde våningen så stog det: ”Dessa kvinnor har välbetalda jobb, älskar barn och är snygga!” Då tänkte männen: ”O, vad bra! Tänk vad som måste finnas på nästa våning!” När de kom till den femte våningen så såg dom att den var tom... Där stog en skylt: ”Denna våning finns bara för att bevisa att män aldrig blir nöjda!” De fick åka ner igen och aldrig komma tillbaka!

En kompis sover över! Idag så tränade jag SummerDay och SunStar!

BYE BYE!


5 & 7 years!

Kategori: Allmänt

Hej! Igår så firade mina föräldrar att de hade varit gifta i 5 år! Vi firade också att Mjukis (min katt) blev 7 år! Han fick: ett halsband, en matskål, en vattenskål, en leksaksmus och en boll!
Bilder:
Halsbandet: Det vita märket som inte var en tass utan den är formad som ett hjärta (det syns kanske inte så bra på bilden) utgör en funktion som är så att är katten fatnar i ett träd (till exempel) med halsbandet så öppnar det sig! Tassarna som är runt halsbandet (det är med en tydlig tass mellan det vita hjärtat och bjällran) är REFLEXER! Så på vintern kan man se katten tack vare det! Jag köpte allt samma dag  när jag var på stan med en kompis! Mina hästar ska gå på lite bete men jag kan ju rida ändå! Inte så många nyheter i häst... Jag spelar in en film på datorn om hur man gör en faktabok! ( i mitt fall så är det till rideleverna)

Hem-Kalas?

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag så kom jag hem från min stuga... Imorgon har jag kalas! De ska sova över till på lördag! Lördag så har jag släktkalas! På söndag fyller jag år! I helgen har jag tränat RainFall och MoonStar! MoonStar och SummerCopy ska få föl! SunStar och WinterCopy ska få föl! Imorgon så ska jag ringa veterinären och fråga hur många föl det blir! Fly ska också ha föl! Jag hade tänkt mig: Fantasy och Fanta... SunStars föl ska kanske heta: SunCopy eller WinterStar... SummerCopys föl ska kanske heta: SummerStar eller MoonCopy... Det blir många föl... Jag tror att Flys föl kommer imorgon, SunStars föl på lördag och SummerCopys föl på söndag... Jag längtar till kalaset! Jag kan tyvärr inte skriva mer än att jag inte hade kunnat bjuda någon fler... TYVÄRR! Ska läsa mina nya böcker nu så...

Sunglasses?

Kategori: Allmänt

HEJ!
Igår så var jag på stadsfesten... Jag köpte några remmar och ett par solglasögon... Här nere kommer en bild på mig med solglasögonen:
Jag var där med en kompis... Jag sov över hos en annan kompis igår fast nu ska ännu en annan kompis komma till mig! Det är 6 dagar kvar till mitt kalas och det är 8 dagar kvar till jag fyller år!
Det finns en kändis som fyller år samma dag som jag! DET ÄR JESSICA SIMPSON!
När min kompis kommer så ska jag fråga henne om vi ska rida osynliga hästar!
På wikipedia så kan man söka på 10 juli för att se alla kända personer som är födda och har dött den dagen!