horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Inskolning & SoundHound

Kategori: Allmänt

Imorgon har vi inskolning i 6:an! Vi ska vara där i 3 timmar och 10 minuter! Ska ha på mig löshåret... Vill tipsa om en app som heter SoundHound! Den funkar så att man trycker på en knapp på skärmen och då ska man börja nynna, humma, sjunga eller så kan man göra så att den får lyssna på musiken från t.e.x. en radio. Sedan försöker den ta fram låtarna som matchar ditt ljud. Jag testade med att humma och ha vatten forsande från kranen framför samtidigt och den tog fram rätt låt! Ska läsa nu så BYE!
//Ida W

Poäng-update

Kategori: Allmänt

Loreen fick 372 poäng i ESC! Sedan så ska jag bara säga att hon har blivit historisk! Hon fick 18 tolvor och det är mest tolvor i hela ESCs historia!

Eurovision Song Contest 2013

Kategori: Allmänt

Det blir i Sverige! <3 Loreen är Sveriges hjältinna i år! Fortsätt så Loreen!

Mousse

Kategori: Allmänt

Åt nyss en chocolatemousse. Ljus choklad i botten, vit choklad i mitten och mörk choklad på toppen!

Klippt

Kategori: Allmänt

Idag klippte jag mig!

Prov

Kategori: Allmänt

ALLA RÄTT! Ja idag hade vi ett prov på skolan och jag hade alla rätt! Är stolt eftersom det var ett prov om Ursviken. Idag var jag med en kompis. Vi har tagit fram studsmattan hemma för någon dag sedan. Idag hoppade Chocolate rekordhögt! Ska klippa mig imorgon! Hejdå! Bild på mig nu:

Lurad

Kategori: Allmänt

Idag var jag på arken zoo. Jag köpte två nya selar till Chocolate. Jag kom hem och var med en kompis. Nyss när jag tittade på pengarna jag fick tillbaka på arken zoo så märkte jag att jag hade fått tillbaka euro! En euro och två euro... Alltså tre euro... Ska dock spara de tills jag far till Italien någon gång i mitt liv...

Vampire Weekend :-P

Kategori: Allmänt

Har varit hos farmor sedan torsdag. Jag lärde henne lite om Twilight. Vi tittade bland annat på Eclipse.

Dislike

Kategori: Allmänt

Idag har någon "tummat ner/gilla inte/inte gillat en av mina videor på youtube... Men jag bryr mig inte!

New Style - Extentions

Kategori: Allmänt

YEY! Jag har fått löshår! Fast jag fick det igår... xD