horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Sort of sorry and world cup!

Kategori: Allmänt

Hej! Jag säger förlåt för att jag glömde att berätta om min bloggpaus! But who cares? Not me... Jaja nu så ska jag berätta att jag inte skriver detta inlägg på datorn utan på mobilen. Det har kommit en app av blogg.se så om man laddar ner den så kan man skriva inlägg b.l. a. Jag ska ha ett halloweenparty! Nu tittar jag på hästhoppning! Om du inte blir bjuden till partyt så kan det bero på att:
* Att jag eller min kompis (eller kanske båda) inte känner dig så bra
* Att vi inte kunde bjuda någon fler.
Jag och två andra kompisar ska ha filmkväll någon helg och då ska vi se twilight! Jag var på ridning idag också! Jag fick Putte. (blandning mellan fjording och russ) Han försökte att bita mig men det är inte så farligt för Floyd ( en ganska söt häst) har försökt att bita mig två gånger! Jag undrar vem jag får nästa gång... Måste sluta skriva nu! Bye bye!