horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

OPS! Sorry... Rainman och Flip!

Kategori: Allmänt

Hej! Förlåt! Jag har haft lite lite tid nu när skolan har börjat och förberedelserna för skolan! Men iallafall så hade jag ridning igår och då hade jag Rainman! Nu är han min favorithäst på stallet. Ifall ni tittar in på min hemsida så blir jag jätteglad! horsedale.n.nu heter den. Där kan ni läsa om  Min nya häst CherrybrownFlip! Måste gå nu så BYE!

Ops en hemsida!

Kategori: Allmänt

Hej! Jag har gjort en hemsida! Den finns i länkar! Den kommer att handla om mitt stuteri Horsedale! Jag sorterar papper till mina ridelever just nu och stoppar papperna i rätt kuvert! Ska träna i dressyr imorgon tror jag för jag har redan tränat i longering för att för Varemas häst Aremma att gå finare och inte vara rädd för utrustningen. När jag börjar skolan så ska de vara klara med sina problem! Ska gå nu så hejdå och...