horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Song of the day

Kategori: Allmänt

Take me along Of Miley Cyrus

Dunkin' Donuts

Kategori: Allmänt

Jag sitter nu på Dunkin' Donuts och har ätit munkar. Vi ska kanske köpa fler munkar sedan.

Really funny days!

Kategori: Allmänt

Igår kom vi oss nästan till Tioman! Men vi fick vända! Nu är vi på Tioman. Flygbolaget Bejaya betalade en hotellnatt, frukost och middag just för att vi inte kom fram. Jag kan inte lägga upp bilder just nu så det kommer säkert någon bildbomb snart. Bad, bad och åter bad är nog vad som gäller här. De har två vattenrutshbanor här! Vi har kinesiska sjön rakt ner från rummet. Dessutom så var det som en berg- och dalbana när vi skulle landa.

I am a star!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på starbucks. Jag har köpt: en tunika, en klänning och två par skor. För bara ett tag sedan så såg jag en massa fladdermöss. De flög rakt mot oss! Fast vi klarade oss. Sedan for vi till 7 eleven och där köpte jag en dricka och tic tac med mangosmak. Nu ska jag skriva så bye bye!

News

Kategori: Allmänt

Hej! Här kommer lite uppdateringar om de senaste dagarna! 17/12: Fått en ny Build.A.Bear-nalle! Jag vill bara säga att det är en upplevelse att gå in där. 18/12: Körde lite adventure-day! Singapore Flyer, Sky Park och Night Safari. 19/12: Åkt bil från ca 12:00-20:00! Boring! Ifall mina kompisar läser just detta: Hur är det i skolan? Till farmor: Pappa har sagt att det har ändrats mycket. T.e.x. På ett ställe där det var djungel är det nu en massa butiker och resturanger. P.S. Hur mår du? Till Prinsessan och Blueiey: Längtar ni tills ni får se eran syster? Hoppas att ni mår bra och jag hoppas att ni kommer gilla Malay! Detta var en liten uppdatering. Så hejdå! P.S. Det kommer nog ut bilder på Malay och Malaysia senare. D.S.

Bilder men endå problemet som jag sa förra inlägget...

Kategori: Allmänt

Hej! Jag har ett problem med att lägga upp bilder. Jag har haft det problemet jättelänge. Men endå så har jag kunnat lägga upp bilder. Det är för att jag har använt blogg.se's applikation.<3 Dagens låt: Can't be tamed (Wideboys Stadium Radio Remix)

Eh... Hur?

Kategori: Allmänt

Vet ni hur man lägger upp bilder på bloggen nu för tiden? För de har gjort om. Om ni inte vet så kan jag försöka ta kontakt med blogg.se's grundare.