horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Helping friend.

Kategori: Allmänt

Idag var jag med tre kompisar och hjälpte en hund. En kompis är kvar och vi spelar Start The Party på Ps3. Imorgon är det lördag. Då är det ingen skola. Ja! Jag ska till stallet ca halv 6 då mamma ska rida. Jag blir väl själv i stallgången sedan som vanligt. Tyvärr...
Dagens låt: Nobody's perfect av Hannah Montana. Jag har fått en iPhone 4 idag. Jag ska berätta vem som vann senare när vi har spelat klart.😄

Hair do

Kategori: Allmänt

Idag klippte jag mig. Jag liknar Jessie J lite grann. Imorgon börjar skolan tyvärr. Fast min ridning börjar också imorgon! Eftersom jag har varit borta så blir det två stycken dagens låt. Alltså blir det dagens låtar.
Dagens låtar: price tag av Jessie J och we belong to the music av Timbaland ft Miley

T.G.I. Friday's

Kategori: Allmänt

Fredag och vi åt på T.G.I. Friday's. Det står för Thank God Is Friday's.