horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Allmänt test

Kategori: Allmänt

Hur bor du: i en villa
Brukar du komma i tid: ja det brukar jag
Hur lång är du: ca 150 cm
Kan du laga mat: om jag får ett recept
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går i högstadiet
Vad har du på dig just nu: ett underställ :P
Har du någon fobi: klaustrofobi & jag är rädd för spindlar och kryp
Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag
Vilket är ditt senaste inköp: jag vet inte
Din favoritdryck på morgonen: vatten eller mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: antingen från de som köpte Hector eller pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: nej
Vad hade du sönder senast: kom inte ihåg
Vem snackade du med senast: farmor
Varm favoritdricka: te eller varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt: har ingen aning
Saknar du någon just nu: ja One Direction :P
Vad ska man göra för att få dig irriterad: göra något upprepande
Någon jag stör mig på: NÅGRA i min klass
Intressen: att sjunga, att spela gitarr, att skriva, att läsa, att lyssna på musik
senaste person du kramade: vet inte

Senaste person du ringde: jag ringer inte
Senaste person som ringde dig: försäljare
Vad drack du senast: sockerdricka
Vill du ha barn: JAAAAA!!!!!
Längtar du till din nästa födelsedag: Japp
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Nja inte riktigt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0/noll
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: One Direction har skäggstubb ibland så ibland
Micro-pop eller poppa själv: båda
Brukar du baka: ja händer ganska ofta
Röstade du i det senaste valet: kan inte rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej
Vilken låt lyssnade du senast på: någon One Direction
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: att äta? eller något annat?
Har du pengar på mobilen: jepp

Vilken svordom använder du mest? ?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kl 6 just nu men ska ställa in den på tidigare snart
Var köper du dina matvaror ifrån? köper inte mat
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? det beror på
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? några One Direction-grejer
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? har aldrig hänt
Vad åt du till middag senast? lamm & potatisgratäng
Kan du vissla? nja
Tittade du på tecknat när du var liten? ja när jag var liten ja
Äger du några popband t-shirts? yes
När flög du senast? i januari förra året
Pratar du några andra språk? engelska & lite franska
Har du gråtit offentligt? det var länge sedan
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja jag vill men ska bara pierca mig i öronen det närmsta åren
Vad har du med dig in på bion? något gott
Vad har du för väder? sol
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? har inte gått på gymnasium än
När sov du senast på golvet? kommer inte ihåg
Vilken är din favorit drink? har ingen aning
Gillar du din boendesituation? nja inte speciellt
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5?

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13
Tror du på liv på andra planeter? lite
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag berättar min historia igen för mig själv
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? inte vad jag vet
Tycker du om att krama folk?  om jag känner dom bra
Äger du en digitalkamera?nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Åsa Vilbäck
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nej
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ja
Är du mörkrädd? japp
Tre saker du alltid har med dig? kläder, mobil och One Direction

Kommentarer


Kommentera inlägget här: