horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Ny blogg?

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag undrar vad mina läsare (om jag har några eftersom jag aldrig får kommentarer?) tycker om att jag kanske byter blogg? Jag har en blogg som heter idawihlbeck.blogg.se men skriver aldrig på den. Jag tänkte att den skulle kanske kunna ersätta den här bloggen eftersom jag inte håller på med hästar längre och den heter ju horseangel? Idag ska vi nog chilla som mest. Jag kommer ju skriva så mcket som möjligt på pages och här på bloggen och INTE idawihlbeck.blogg.se än! Tänkte byta blogg vid nyårsafton. Blir det bra att jag skriver på nyårsafton och senare på idawihlbeck.blogg.se?
 
Jaja, idag kommer jag nog också läsa mina böcker jag fick igår också. Det är fem böcker på engelska. De heter:
Twilight, The Short Second Life Of Bree Tanner, Breaking Dawn, The Host och Hush, Hush. Alla de fem ör fantasy. Kommer nog också läsa min nya 1D-bok igen. Den heter: BOKEN OM 1D (One DIrection). Med 1D (One Direction) menar jag deras logga. Min bror fick ett eget PS3 som han kan ha i sitt rum istället för att ta ner det vi har i vardagsrumet.
 
Jag sovde i en ny pyjamas inatt. Shortsen är blåa med vita prickar och blommor och blad. Linnet jag hade till ser rött ut i vissa sorters ljus men är i själva verket ceriserosa.
 
Kommer nog äta godis jag fick igår också. Har inte ätit frukost än heller.
 
Hoppas att alla har en underbar dag så hörs vi senare.
HEJDÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: