horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

MacBook Pro

Kategori: Allmänt

Hej! Som ni nog vet så är det ju julafton idag och en sak som jag fick idag är en MacBook Pro! Skriver på den just nu. Det jag gillar med laptops är att man kan ta med dom överallt! Jag och min kompis ska kanske lana någon dag! Vi måste bara komma på vad vi ska spela i så fall.
 
Flipper är helt slut då han tillbringade dagen med Totte. Totte är en Norrbottensspets.
 
Ska skriva någon annan dag vad jag fick och då ska jag skriva ALLT! Jag hoppas att alla har haft en bra dag!
 
Louis Tomlinson blev ju 21 år gammal idag också! Grattis till honom! Kommer ju se 1D i april!
 
Ska någon dag lägga ut en till video på YouTube också! Det blir en cover på låten Stad i Ljus med gitarr utan capo eller plektrum. Ingen mikrofon heller.
 
Blir antagligen mer bloggande nu när jag kan blogga från alla möjliga ställen.
 
Julen tillbringades med mamma, pappa, Jonatan, Peter, Ingemar, Greta, farmor, Flipper och Totte. Hector fick lite extra festlig mat idag också.
 
Vi har nog hittat någon som vill köpa Hector! Det blir ju bra för då har jag mer tid för annat och han inte riktigt trivs med mig.
 
Det var det enda jag ville säga för idag så Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: