horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Rose!

Kategori: Allmänt

Hej! Vet ni vad Rose står för? Det tänker jag inte berätta! Ni MÅSTE kommentera vad ni tror! Jag skulle gilla att få några kommentarer på mina inlägg! Det är ganska meningslöst att ha en blogg annars tycker jag. Jag och min kompis ska någon dag gå på bio och se Breaking Dawn. Jag ska göra en recention på den efteråt! Vi får hoppas att den är VÄLDIGT bra för jag har JÄTTEHÖGA förväntningar! Skulle vilja ha gula ögon! Jag håller på att göra ett bildspel om familjen Cullen och jag och min kompis som vampyr + all fakta om onda och sådant. Ska göra ett till bildspel om bara mig som vampyr. Dagens låt: Take me along av Smiley Miley (Du vet nog vem jag menar... Kommentera annars så kan jag skriva vad jag menar.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: