horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Ridgruppen ska träna!

Kategori: Allmänt

Hej! Snart ska ridgruppen ut och träna. Ridgruppen består av låtsaskompisar! Jag ska först skriva klart om en av deras hästar. Hur som hellst så är det ju fredag den 13 idag! Jag ska skriva imorgon hur många gånger jag fick otur! Än så länge så är det två gånger. Jag har också haft tur! Jag hittade min leksaksmikrofon! Den har sökt i flera månader! Om sju år till så har två av mina kompisar namnsdag igen! Det är 33 dagar kvar till min skolavslutning! Jag och min kompis red aldrig på vår osynliga hästar igår.=( Fast jag fick två nya tröjor, två par tights, ett par jeans och ett par ridstrumpor! Idag så slutade vi 12! Det gör vi på fredagar. Det som jag längtar till mest på sommarlovet är att jag fyller år! Nu ska jag ut och rida på en av mina osynliga hästar! Jga tror att jag ska ta SeasonBlow. Season betyder säsong och blow betyder blåst. Så jag ska ta säsongblåst... Jag hoppas ni blir lite sugna på osynliga hästar av denna blogg! Kommentera och skriv om era osynliga hästar! Hitta på egna grejer, då blir det lite extra roligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: