horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

And the winner is...

Kategori: Allmänt

Hej! Azerbaijan vann eurovision song contest! Som jag stavar det är det på engelska för jag är inte så säker på hur det stavas på svenska. Sverige kom 3:a! Italien kom 2:a. Italien kom om Sverige på sista landet som röstade! Sverige var etta ett LÅNGT TAG! Idag har jag bara haft det bra. Jag har köpt två plastormar ena är jätteliten den andra är MYCKET större. Jag köpte också en tygorm. Den lilla ormen heter Dot, den andra plastormen heter Line och tygormen heter Stain. Dot betyder Pricken, Line betyder Strecket och Stain betyder Fläcken på engelska. När jag kom hem så skulle jag äta och sedan duscha!=( Så jag hann inte gå ut för att rida på osynliga hästar!=(  Jag ska gå ut imorgon för att rida Snake som är min nya osynliga häst. Snake betyder orm på svenska. Ormarna bor i min byrå just nu! Jag ska titta på lite klipp eller program på någon hemsida antar jag. Vi har ledigt imorgon! Då ska jag vara ute och sitta vid datorn. Jag lovar att göra ett inlägg till då. Hoppas att ni gillar min lilla blogg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: