horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Tre saker:

Kategori: Allmänt

Hej jag kommer att sätta in tester här när jag har lust!
Tre-saker-testet:
Tre saker jag inte förstår mig på: hästar, katter och musik!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: almanackan, sterion och en bordslampa...
Tre saker jag gör just nu: skriver, tänker och pratar tyst!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: sjunga på en scen, lära mig gallopera och träffa Miley Cyrus...
Tre saker jag kan: Skriva, läsa och andas!
Tre saker jag inte kan: Gallopera, hoppa och vara utan hästar av olika slag...
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Miley Cyrus: Kicking and screaming, liberty walk och I miss you!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Gallopera, hoppa och spela gitarr...
Tre favoriträtter: Nudlar, grillad kyckling och biff!
Hoppas att ni kommer att gilla mina test!

Kommentarer

  • MIG! säger:

    Jag trodde att det stog att jag skulle skriva vad jag förstog mig på! Jag förstår mig inte på: hockey, innebandy och fotboll!

    2011-07-12 | 10:09:13

Kommentera inlägget här: