horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Musikal=)

Kategori: Allmänt

La la la hejsan la la! Idag så hade vi en föreställning för "mellan"! Det gick sådär... Jag var en badentusiast! Det betyder att jag spelade en som älskade att bada! Förkortningen är badaren. Här kommer en bit av manuset:
Barn 1: Fick du napp?
Barn 2: En stor fisk!
Badaren: Äh, vad säger ni ska vi gå och bada? Det är juni och jag badar alltid så fort det är sommar. Ska ni följa med?
Barn 1 och 2: Nää!!
Badaren: Vaddå?
Barn 1: För kallt i vattnet.
Barn 2: Hittar inte mina badkläder och jag vill inte bli blöt.
Badaren: Nämen vilka tråkmånsar. Finns det nån förklaring?
Om ni tycker att det är bra så kan jag säga att det är en av våra lärare som har skrivit denna musikal. Hon har gjort den HELT själv! Sätta in låtar på rätt plats och skriva vad alla ska säga! Visst är hon duktig!
Imorgon kommer vi att få sommarlov! Då ska mina "ridelever" komma! Ni kanske undrar vad de heter? Att de heter så är en slump så ni vet! De heter: Michelle, Diana, Alexia, Johia, Gisstara, Petria, Somira och Varema! De flesta kom jag på själv av att bara säga några bokstäver.
P.S. Idag så hade jag ridning och vi hade voltige. Alltså hade vi en häst som heter Corlandus. Vi fick också gör frisyrer på hästar och jag gjode på Gangster med min BÄSTA KOMPIS på stallet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: