horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Really funny days!

Kategori: Allmänt

Igår kom vi oss nästan till Tioman! Men vi fick vända! Nu är vi på Tioman. Flygbolaget Bejaya betalade en hotellnatt, frukost och middag just för att vi inte kom fram. Jag kan inte lägga upp bilder just nu så det kommer säkert någon bildbomb snart. Bad, bad och åter bad är nog vad som gäller här. De har två vattenrutshbanor här! Vi har kinesiska sjön rakt ner från rummet. Dessutom så var det som en berg- och dalbana när vi skulle landa.

Kommentarer

  • Elisabet Wihlbeckdet länge sedan du skrev något! Är det julbestyr? Skulle vara trevligt att höra lite om vad du gör på ridhuset!? säger:

    Ojdå! En berg-ochdalbana när ni skulle landa!? Själv är jag nu i ett snöigt Lauker. Men det är perfekt vinterväder ; bara ett par grader under 0! morgon ska jag gå på julmässa i Arvidsjaurs kyrka kl. 12.00 och då kommer jag att sakna dig ännu mer än vad jag gör just nu. Jag saknar farfar och dig här i Lauker nu när det är jul! Det brukar vara ni som fixar granen så detta år blir det ingen gran alls .

    2011-12-23 | 23:18:03

Kommentera inlägget här: