horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

News

Kategori: Allmänt

Hej! Här kommer lite uppdateringar om de senaste dagarna! 17/12: Fått en ny Build.A.Bear-nalle! Jag vill bara säga att det är en upplevelse att gå in där. 18/12: Körde lite adventure-day! Singapore Flyer, Sky Park och Night Safari. 19/12: Åkt bil från ca 12:00-20:00! Boring! Ifall mina kompisar läser just detta: Hur är det i skolan? Till farmor: Pappa har sagt att det har ändrats mycket. T.e.x. På ett ställe där det var djungel är det nu en massa butiker och resturanger. P.S. Hur mår du? Till Prinsessan och Blueiey: Längtar ni tills ni får se eran syster? Hoppas att ni mår bra och jag hoppas att ni kommer gilla Malay! Detta var en liten uppdatering. Så hejdå! P.S. Det kommer nog ut bilder på Malay och Malaysia senare. D.S.

Kommentarer

  • Elisabet Wihlbeck säger:

    Hej!

    Jag skulle verkligen vilja vara en liten mus i din byxficka för att få uppleva allt som du nu får vara med om. När vi körde bil mellan Singapor och KL var det allt annat än "boring".Ibland var det t.o.m. FÖR spännande; t.ex. när det plötsligt dök upp en bil utan lysen varken fram eller bak i det totala mörkret som råder i Malaysia på kvällarna (åtminstone ute i bushen där bilvägen på den tiden gick genom) Fortsätt och njut av alla äventyr, god mat och värme. (Visst är det gott med KFC?) Det var min vardagsfavorit när jag bodde där)Hälsa alla!

    2011-12-20 | 15:43:43
  • Klasskompis ( Fanny ) säger:

    Det ända nytt är att det är snöö !! Och Jag har tappat två tänder när vi såg film:-)

    2011-12-24 | 22:58:22

Kommentera inlägget här: