horse+angel=horseangel

En blogg om mitt liv... <3 xD

Simpis...?

Kategori: Allmänt

HI! HEJ! HELLO!
Idag så följde jag min mamma på stallet när hon skulle få rida för att få veta vilken grupp hon ska börja i... JA just det, MIN MAMMA SKA BÖRJA RIDA! Hon hade Primus... (Här nere är en bild på honom!)Den som hade hand om ridlektionen var MIN RIDLÄRARE!  Sedan for vi och handlade och då såg jag ett märke som hette PRIMUS! Iallafall så undrar du kanske vad simpis betyder... Det betyder simkompis. Tänk så här: Ta bort kom på komis om lägg dit sim istället! Då blir det simpis... Jag kunde inte skriva inlägg när jag var i Sundsvall... I helgen så var vi i Himlabadet! Det är ett badhus i Sundsvall... Det var roligt om ni vill veta mer om det så kommentera bara! WaterFall har fått sina föl! Jag ska skicka ett sms till min kompis och fråga när hon kan hämta honom... Hennes föl heter WaterDay och mitt föl heter RainFall!=) Båda namnen kommer från WaterFall och RainyDay... Gissa hur de kommer därifrån... Jag har säkert skrivit det förut... Jag väntar på ett mail av ett hästmärke som säljer plasthästar men det är inte det vanliga märket...
Här är Primus:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: